Monitron Service

FAQ

 

Onze openingstijden zijn:

maandag 13.00 uur tot 16.00 uur
dinsdag t/m vrijdag 10.00 uur tot 16.00 uur
zaterdag alleen op afspraak.

adres:
De Chamotte 9
4191 GT Geldermalsen
0345-580555
Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken

 

Welke apparatuur kan ik ter reparatie aanbieden?

- Notebooks (ook Apple!)
- LCD TV
- Monitoren voor computers (ook grafische schermen) en bewaking

Wat wij niet repareren:
- projectie televisie
- high-end apparatuur zoals speciale buizen versterkers of professionele eindtrappen etc.
- camcorders of camera's

voor alle andere apparatuur kunt u ons bellen voor de mogelijkheden.

Repareren jullie ook aan huis?

Nee, wij komen niet aan huis. Wij zijn van mening dat reparatie aan huis alleen mogelijk is bij standaardklachten. Daarnaast worden er dan meestal komplete units vervangen wat de kosten omhoog brengt.

 

Kan mijn reparatie ook worden opgehaald?

U kunt de apparatuur alleen zelf brengen. Zelf brengen is goedkoper en sneller. Alleen in uitzonderlijke gevallen kunnen wij afhalen en/of bezorgen. Wilt u de reparatie op sturen dan is dat uiteraard geen probleem.

 

Wat moet ik doen als mijn pas gerepareerde apparaat weer stuk gaat?

Mocht uw apparaat ondanks onze zorgvuldige manier van werken en uitgebreide testperiode wederom defect raken en het defect is van dezelfde aard als daarvoor, dan heeft u recht op garantie. U kunt de reparatie dan weer bij ons afgeven waarna wij hem met spoed zullen behandelen. Bewaar daarom uw reparatiebon / rekening goed, deze dient als garantiebewijs. U krijgt bij ons 3 maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.

 

Verkopen jullie ook onderdelen?

Op dit moment nog niet. Dit ligt wel in de planning. Heeft u een specifiek onderdeel nodig kunt u ons altijd bellen of emailen.

 

 

 

 
Navigatie  : Home FAQ